منتديات 5 ستارز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

3 مشترك

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Empty هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مُساهمة من طرف Aoya السبت سبتمبر 01, 2007 1:06 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا في الاول احب اهني كل اعضاء المنتدى واقولهم كل سنة وهما طيبيبن طبعا لان رمضان على الابواب
ولازم نستعد له كويس جداااااااااااااااااا
ولاننا هنا في المنتدى بجد اسرة واحدة(اصلا مافيش غيرنا في ام المنتدى ده) فلازم نفكر مع بعض هنقدم ايه للمنتدى بتاعنا واهو الاحتياط واجب لعل وعسى في هذا الشهر المجيد نلاقي اعضاء جدد
وطبعا مش هقولكم اننا طبيعي بنصوم وبنصلي ولازم كمان نكتر من الصلاة ونصلي النوافل والتراويح
ولازم كمان نقرا القرآن
ويا سلام يا سلام لو حاولنا نروح نصلي في الجامع ونحافظ على كده وبالذات اخر 10 ايام
طبعا كل الكلام ده عارفينه
المهم المنتدى بتاعنا في رمضان هيكحون شكله ازاي
انا جاتلي كام فكرة كده
بصو احنا ممكن نطلب من الادمن يقفل قسم الاغاني والافلام لحد ما رمضان ما يخلص الواحد مش ناقص ذنوب يعني
وممكن كمان يعني بعد اذنكم نهتم شوية بالقسم الاسلامي
ويا سلام لو عملنا كام توبيك كده عن البرامج الرمضانية اللي هتغرق القنوات الفضائية
وكمان عن الحاجات اللي ممكن نعملها في رمضان
الخ الخ الخ الخ
طبعا انتو كمان عندكو اكيد افكار
يلا انا مستنية رايكو
وكل سنة وانتو طبيبين
Aoya
Aoya

عضو حلو وشغال @@ عضو حلو وشغال @

انثى

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Empty رد: هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مُساهمة من طرف loleta السبت سبتمبر 01, 2007 5:28 pm

ميرسى يا اويا على الافتراح الحلو

بصى يا اويا احنا من غير ما نقفل منتدى الاغانى والافلام لازم يكون عندنا اراده من جوانا اننا نبطل الحاجه دى
وكمان يا اويا انا سمعت ان فى ادعيه جميله اوى هتنزل لرمضان يعنى احنا ممكن ننزلها فى المنتدى وبكده برضو هنكون استفدنا وطورنا المنتدى
وبمناسبه مواعيد البرامج الدينيه فانا قبل رمضان باسبوع هيكون معايا مجله فيها كل البرامج اللى هتيجى على القنوات الدينيه
بس هوا فى رمضان فعلا هيقى التركيز على المنتديات الاسلاميه بس ان شاء الله فى العيد نقول للادمن يننزلنا المنتدى بشكل مختلف
وان شاء الله يرجع تانى ونلاقى فيه اعضاء بقى
loleta
loleta

عضو مظبط الدنيا @@ عضو مظبط الدنيا @

انثى

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Empty رد: هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مُساهمة من طرف samsoma الأحد سبتمبر 02, 2007 1:01 am

ميرسى يا اويا على التوبيك ده

وانا جاتلى نفس الفكرة والله بس انتى سبقتينى بقى
المهم يعنى انا عندى فكرة كمان
اننا نقفل الاغانى والافلام صح يا اويا
واننا كمان ممكن نقول للادمن انه يغير شكل المنتدى زى ما كل المنتديات التانيه عاملين ونحط سيم من بتوع رمضان
واننا كمان فى رمضان بجانب الادعيه والحاجات اللى هتنزل ان شاء الله فى المنتدى الاسلامى
ممكن كل يوم نحدد جزء من القرآن نقراه كلنا ونكون فى اخر شهر رمضان مخلصين المصحف كله ان شاء الله بس بشرط اننا كلنا نمشى مع بعض
يعنى ولا واحد يسارع عن الباقيين من باب انه يبقى احسن منهم او واحد يكون متأخر عنا
نبقى كلنا مع بعض واكيد ده هيكون احسن
وربنا يقدرنا على فعل الخير وربنا يكتر من حسنات المسلمين يا رب
samsoma
samsoma

انثى

مُساهمة من طرف Aoya الأحد سبتمبر 02, 2007 1:00 pm

ميرسي بجد ليكو

وربنا يسهل ويساعدنا اننا نعمل كده
Aoya
Aoya

انثى